סופ"ש רומנטי יחד: איך לתכנן חופשה בסופ"ש

סופ"ש רומנטי

יציאה לחופשה רומנטית היא משהו שמומלץ לעשות פעם בשנה – ואין זה משנה מה המצב הכלכלי שלכם, מה מזג האוויר, או עם איזה משבר אתם מתמודדים. חופשה כזאת משפרת מאד את היחסים, תורמת לגיוון וריענון הקשר הזוגי, ומקנה את החופש לעשות את הכול יחד, כמו להירגע בחופשת בטן גב נעימה.

אם אתם רוצים לצאת לסוף שבוע רומנטי כדאי שתתכננו את המהלכים שלכם נכון, כך שתוכלו להנות מימים נעימים ואינטימיים ביחד. אז איך מתכננים חופשה בסוף שבוע? הנה מספר טיפים טובים:

תכנון מסלולי טיול

לפני שאתם יוצאים לחופשה שלכם, תכננו את מסלולי הטיול ובחרו את האתרים בהם תרצו לבקר. אם אתם נוסעים ללוקיישן מסוים בסוף השבוע ורוצים להגיע בדרך אל מסעדה טובה, אל מרכז קניות או אל אתרים יפים ומסלולי טיול מסודרים: בדקו את זמני כניסת השבת וודאו כי היעדים שאתם רוצים להגיע אליהם פתוחים בשעות שלפני כניסת השבת. בכך לא תתקלו ביעד, מסלול טיול, אתר או מקום בילוי – סגור.

בחירת מקום לינה מתאים

המקום שבו תלונו בזמן החופשה ישפיע מאוד על אופי החופשה שלכם. בארץ יש מגוון מקומות לינה שניתן לבחור מהם, החל מצימרים בצפון או בדרום עד מלונות 'הכול כלול' באילת, חניוני לילה שמציעים לינה בטבע לצד חוף הים (או בתוך שמורת טבע), בקתות אירוח של בתי ספר שדה, אוהלים, חאן אירוח לבילוי במדבר וכדומה.

אם אתם מחפשים חופשה אינטימית ורגועה חפשו מלונות ללא ילדים שישמחו לארח אתכם או בחרו צימרים רומנטיים מבודדים ושקטים לזוגות. בין היתר ניתן לבחור מלונות שמתאימים לאנשי עסקים. מלונות ומקומות לינה כאלה נחשבים שקטים יותר מאלה שמתאימים למשפחות שיש בהם יש צוותי בידור, בריכות רועשות, מוזיקה מחרישת אוזניים ושאר רעשים והתקהלויות.

ביקור באטרקציות

אל תוותרו על אטרקציות וביקורים במקומות מעניינים שנמצאים בדרך שלכם. מקומות כאלה תמצאו בכל פינה, כפר, מושב או עיר ואף באזור שבו תשהו ותנפשו. צאו אל קטיף פרחים שבסופו תוכלו להכין זר פרחים מרהיב שניתן לקחת איתכם. אפשר להגיע אל קטיף פירות טריים שבו אפשר למלא סלסלת פירות טריים. בין היתר ניתן לבקר במגוון רחב של יקבים שפתוחים למבקרים בכול הארץ מהצפון עד הדרום. תאמו מראש את הגעתכם ליקב ובכך תוכלו לקבל סיור מודרך וטעימות יין משובח.

בלו יחד בחוף הים. חופי הים הפתוחים יספקו לכם מקום בילוי ליום שלם, שחייה בים ופיקניק רומנטי. הזמינו מקום לארוחה במסעדה טובה. אם אתם מאוהבי האקסטרים תוכלו לקבוע שיעור גלישה זוגי, לצאת להפלגה רומנטית בים האדום, או לצאת לרפטינג בנחלים ובנהרות של הצפון. תכננו את המסלולים, בצעו בירורים מתאימים ותהנו מבילוי נעים!

לכל הכתבות מכל הנושאים באתר

המגזין שלנו

איך מפתחים חנות שופיפיי?

אם אתם מחפשים לחצוב פינה משלכם בשוק הדיגיטלי, אתם במקום הנכון. מדריך זה הוא מפת דרכים אינטראקטיבית שנועדה לעזור לכם להתמודד עם הפרטים הקטנים של

לקריאה>>
נגישות