חברות קמעונאות? אפשר לנהל משאבים, ואפשר לנהל משאבים עם המערכת של תפנית

חברות קמעונאות חייבות פתרון טוב ורב עוצמה לניהול פעילותן. לרוב, הפתרון שבו בוחרים הוא ERP או מערכת לניהול משאבים ארגוני. אך לא כל פתרון ERP הוא פתרון שמתאים לעסקים בתחום זה. מדוע? ומה כן זמין עבורם, שכדאי מאוד להכיר?

ניהול תהליכים אופטימאלי

בכל סוג של עסק, יש לנהל היטב שני דברים: תהליכי עבודה ומידע. מערכות Enterprise Resource Planning מסייעות לעשות זאת ואכן, הן מהוות פתרון נפוץ מאוד בעסקים, בעיקר בעסקים גדולים. מצד שני, מדובר במערכות גנריות. מה לגבי תוכנה ייעודית לניהול חברות קמעונאות למשל? תאורטית, תוכנה כזו תאפשר לנהל פעילויות של חברות מתחום הקמעונאות, באופן האופטימאלי. כמו כן, התוכנה לניהול קמעונאות תאפשר תהליכים יעילים יותר, תודות לריכוז כל הדברים במקום אחד. הכוונה היא, שהריכוזיות תאפשר לשנות את התהליכים, באופן שיכניס ייעול רב. ניתן יהיה לאחד פעילויות חופפות, לצמצם סיכונים של "נפילה בין הכיסאות", להבטיח עדכניות ודיוק של המידע, לספק ממשק אחיד לכל זאת ועוד. האם יש מערכת כזו, שמותאמת לניהול תהליכים וגם ספציפית לחברות בתחום הקמעונאות?

תפנית – מותאמת במיוחד עבורכם

אז מסתבר שיש דבר כזה. במקום לרכוש תוכנת ERP ולהתחיל להתאים אותה למגזר שלכם ולאחר מכם ספציפית עבורכם, אפשר לרכוש את תפנית. כעסק בתחום הקמעונאות, תרכשו אותה בגרסתה לחברות קמעונאות, שאז היא תהיה מותאמת לכך מראש והיטב. זהו הייחוד שלה ביחס למערכות אחרות ויתרון גדול עבורכם. תודות לכך, תקבלו פתרון שהוא הבסט אוף בריד בתחומו. אגב, מערכות ERP בנויות מ"מודולים" שונים, שכל אחד מהם מטפל בתחום ספציפי אחר. כמובן, המודולים מסוגלים גם לעבוד היטב ביחד. בתפנית עבור חברות במגזר הקמעונאות, תמצאו למשל מודולים אשר מסייעים לטפל בנושא החשוב של לוגיסטיקה. זאת, כולל מודולי ניהול רכש, ניהול יבוא, ניהול שרשרת אספקה וניהול בקרת מלאי.

 

 

למה עוד זה נותן פתרון?

תפנית מספקת מודולים שימושיים ומענה יעיל, גם עבור

  • ניהול מכירות – המכירות מהוות כמובן פעילות מרכזית של חברת קמעונאות ומקור ראשי להכנסה ולכן גם לרווח.
  • ניהול שירות – בלי שירות טוב, אין לקוחות חוזרים. בכדי לספק שרות כזה, צריך מערכת איכותית שמטפלת בו במרוכז.
  • ניהול קשרי לקוחות – כל המידע שקשור ללקוחות, הוא נכס חשוב ביותר לחברת קמעונאות. מודול Customer Relationship Management או CRM מאפשר לטפל בכך בצורה מקצועית ויסודית במיוחד.
  • ניהול פיננסי – המודול לניהול פיננסי של תפנית, מסייע לכם לנהל את העסק בצורה האופטימאלית. לניהול הכספי חשיבות עצומה, מאחר שהוא נוגע בשורה התחתונה של רווחים וגם, מאחר שיש לו השלכות קריטיות, לגבי עמידה בחוקים ותקנות.

החשיבות העסקית

מערכות ERP הן מערכות גדולות ו"כבדות" יחסית. לא מדובר בסתם "עוד מערכת מחשוב" בעסק, אלא במערכת שתהיה בליבה של פעילותכם העסקית. במה זה יתבטא? הניהול המרוכז מספק קודם כל התייעלות מרבית. כמו כן, הוא מקור לחסכון במשאבים, מאחר שמשתמשים בפחות תוכנות. מערך המחשוב שלכם בכללו, יהיה פשוט יותר. ההנהלה תוכל לקבל תמונת מצב כוללת של מה שמתרחש בשטח, בצורה יותר נוחה וקלה מתמיד. זו תהיה גם תמונה מדויקת ועדכנית במיוחד. יש לנקודה זו חשיבות עצומה, מאחר שהנהלות מקבלות החלטות, על סמך המידע העדכני שברשותן. במערכת מרוכזת כזו, גם קל יותר לבצע שינויים שונים, בכדי להתאים את המערכת לשינויים בפעילותכם העסקית.

לסיכום

לכל מי שעוסק בתחום הקמעונאות, כדאי לעבוד עם מערכת איכותית וייעודית לתחום זה. ויש מבחינה זו שם אחד בולט: תפנית!

לכל הכתבות מכל הנושאים באתר

המגזין שלנו

איך מפתחים חנות שופיפיי?

אם אתם מחפשים לחצוב פינה משלכם בשוק הדיגיטלי, אתם במקום הנכון. מדריך זה הוא מפת דרכים אינטראקטיבית שנועדה לעזור לכם להתמודד עם הפרטים הקטנים של

לקריאה>>
נגישות