מוכרים מוצרים באינטרנט? כדאי שתחשבו על קריאייטיב מעולה!

אם אתם מוכרים מוצרים באינטרנט ורוצים לבדל את עצמכם מהמתחרים, כדאי שתחשבו על קריאייטיב שהוא לא פחות ממעולה. מה זה קריאייטיב, איך הוא ישפיע על המכירה של המוצרים שלכם ואיך עושים קריאייטיב טוב? כל התשובות.

מה זה קריאייטיב?

כשאנחנו מדברים על קריאייטיב אנחנו למעשה מתכוונים לדרך שבה אתם תבחרו להעביר את המסר השיווקי שלכם, בין אם מדובר במוצר למכירה, שירות כל שהוא שאתם מספקים או כל דבר אחר שאתם צריכים להציג למישהו. יש מגוון רחב של פרמטרים שבוחנים את האיכות של הקריאייטיב שלכם, בין השאר אנחנו מדברים על פרמטרים כמו העניין שאתם יוצרים בקרב האחר, התזמון המתאים, הערך המוסף שאתם מציעים ועוד. מיד נדבר על חשיבות של קריאייטיב טוב ואיך הוא משפיע על מכירת מוצרים באינטרנט, אך כבר עכשיו נוכל לציין שמדובר בתחום מתפתח מאד ובשנים האחרונות החשיבות שלו רק עול ועולה, זו בדיוק הסיבה שבגינה אנשיי קריאייטיב מבוקשים מאד במשרדי פרסום וחברות שונות אחרות.

איך הקריאייטיב משפיע על מכירת מוצרים באינטרנט?

זה לא באמת משנה איזה מוצר אתם מוכרים באינטרנט, אם יש לכם ניסיון בשוק הזה אתם ודאי יודעים שמדובר בשוק תחרותי מאד ואם אתם לא תמציאו את עצמכם בכל פעם מחדש, אתם פשוט תמצאו את עצמכם נגררים מאחור ונאבקים על מנת לשרוד. ככל שהקריאייטיב שלכם יהיה מעניין ומושך יותר, כך סביר להניח שהלקוח שלכם יתעניין יותר במוצר שלכם והסיכוי שהוא יבצע פעולה משמעותית כמו רכישה או שליחת ליד עולה משמעותית.

בסופו של דבר המטרה שלכם היא לבדל את עצמכם מהמתחרים ולגרום ללקוחות, שיש להם מגוון אפשרויות בחירה במרחב האינטרנטי, לבוא דווקא אליכם ולבצע את הפעולה המשמעותית האתר שלכם.

 

 

איך מייצרים קריאייטיב נכון?

השלב הראשון בדרך לקריאייטיב מוצלח הוא בחירת המסר הנכון והרצוי. אתם צריכים להגדיר מראש מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם ולדפוק כל הזמן את המסמר במקום הנכון. רק כך המסר באמת יחדור לתודעה של הלקוחות שלכם ויגרום להם להתעניין במוצר שלכם לאורך זמן ולהביע בו את אמונם.

השלב השני הוא הגדרה של קהל היעד. המסר שלכם יכול להיות מושלם, אך אם הוא לא יתאים לקהל היעד שלכם לא עשיתם בזה שום דבר. בכללי, הקריאייטיב שלכם חייב לפנות לקהל יעד מוגדר ומזוקק, אחרת הוא פשט לא יהיה אפקטיבי.

בשלב הבא אנשי הקריאייטיב יצטרכו לייצר את המסרים ולהגדיר את אופן שבו הם יציגו אותו ללקוחות. בשלב הזה נחליט באיזו מדיה נשתמש על מנת להעביר את המסר, האם באמצעות פרסומות באינטרנט, האם באמצעות כתבות ברשת, האם ברדיו וכו'.

פחות טכנולוגיה – יותר יצירתיות

בהזדמנות זו חשוב לציין שלרובנו יש נטייה לתת יותר במה לטכנולוגיה כדי לוותר על הצורך ביצירתיות. אנחנו תולים יותר מידי תקוות ביכולות טכנולוגיות וכשאנחנו מגלים שהקריאייטיב שלנו לא מספיק יצירתי ושהמסרים שלנו לא מספיק מחודדים, זה יכול להיות לעיתים מאוחר מידי. לכן, אל תוותרו על היצירתיות בשום שלב.

הטכנולוגיה יכולה להיות כלי מעולה עבורכם על מנת לתקשר את המסרים שלכם בדרכים מיוחדות וייחודיות, אך היא ממש לא מהווה תחליף ליצירתיות. יש המון דוגמאות לקריאייטיבים מוצלחים שעשו שימוש מינימלי מאד בטכנולוגיה והמסרים השיווקיים פשוט הצליחו לחדור ללקוחות באמצעות המילים הנכונות.

לסיכום

אם אתם מוכרים מוצרים באינטרנט אתם חייבים לחשוב ולהשקיע בקריאייטיב מנצח שיסייע לכם לבדל את המוצר שלכם מהמתחרים. זה ישפיע על ההכנסות שלכם ואין ספק שקריאייטיב טוב יקפיץ את העסק שלכם כמה רמות למעלה.

לכל הכתבות מכל הנושאים באתר

נגישות