איך להפתיע את בת הזוג עם מתנה מיוחדת?

יש לאשה שאתה אוהב יום הולדת? יש לאישה שאתה אוהב מבחן חשוב? או פשוט יש לך צורך להעניק לאישה שאתה אוהב מתנה? ובכן לצד הרצון להעניק מתנה, קיים לא פעם קושי מהותי, ולו בשל העובדה הפשוטה: אתה גבר והיא אישה, ובעוד שאתה היית שמח לקבל כלי נוסף לארגז הכלים, הרי שכדאי להקשיב להרגשה הפנימית שאומרת שאישה פחות תשמח בכך. אם כן כיצד מונעים מתחושת המועקה לפגום בהשגת המטרה? נעזרים ברעיונות הבאים. למה שווה לקרוא אותם? כיוון שהם נכתבו ע"י אישה, ולצד העובדה שנשים פחות מבדילות בין מברגה למברג, הן ללא ספק מבינות מה נשים באמת מעריכות.

מתנה לבת הזוג

לא עוד מתנה רגילה

על מנת להבין מה כן לקנות, ראשית נסביר מה לא לקנות. אין לקנות מה שאישה הייתה קונה לעצמה, ואם נחדד, אין לקנות מתנה רגילה. האם זה אומר שאין לקנות בושם, חולצה ושרשרת? לא, אך זה כן אומר שאם בוחרים לקנות מתנה "רגילה", מוטב לרכוש מהקטגוריה פריט מיוחד. כך למשל אם מבקשים לקנות צמיד, ראוי לקנות צמיד שהיא פעם סיפרה עליו, צמיד עם הקדשה, צמיד שאתם חושבים שיבליט לה את העיניים (יש לציין זאת בפניה) וכדומה. דוגמה נוספת? אם מבקשים לרכוש נעליים, הרי שיש לרכוש נעליים מיוחדות ושמתאימות לאישיות, כך שאם מדובר באישה נשית אך טבעית, אישה שאוהבת לדפוק הופעה אך באופן שקט, אישה שמעריכה איכות לצד נוחות – הרי שמומלץ לבחור עבורה נעלי בלרינה מבית " פריטי בלרינס".

מתנה שיש מאחוריה סיפור

לא משנה אם תרכשו לאישה תכשיט יוקרתי או בושם שיצא במהדורה מוגבלת. כל עוד האישה לא תחוש שמאחורי הרכישה הייתה השקעה, המתנה מראש אינה מוצלחת. מדוע? כי אנחנו הנשים אוהבות שמשקיעים בנו – מחפשות להרגיש שלצד השני באמת אכפת מאתנו. אי לכך חשוב שהמתנה תביע השקעה ואף מאמץ. רעיונות? ניתן לעטוף את המתנה באופן אישי, לבחור במתנה שמעידה שהתלבטתם רבות, לבחור מתנה שהצריכה להיערך מראש, לבחור במתנה שמצריכה מכם לקחת יום חופש (ולו עבור בילוי זוגי), לבחור במתנה שלוקחת חלום ישן ומחייה אותו (ולו באופן סמלי) וכדומה. שנתמצת את הקונספט? חשוב שמאחורי המתנה יהיה סיפור, סיפור שיהיה שווה לספר גם כעבור שנים.

שילוב מנצח – הפתעה לצד יצירתיות

זה לא שאנחנו אוהבות לעשות חיים קשים לגבר שלנו, אנו פשוט מתרגשות כשהוא מצליח להפתיע. אי לכך מומלץ לחפש מה האישה אוהבת אך אינה מצפה לקבל, כאשר פה יש לשלב יצירתיות. כך למשל אם האישה חולמת לצאת לנופש בחו"ל, אך עתה זה לא מתאים, ניתן להוציא אותה למיני חופשה לא מתוכננת. אם האישה יודעת שביום ההולדת שלה אתה עמוס בעבודה, הפתע בגיחה רומנטית. אם האישה מעריכה אוכל טוב, הזמן שף פרטי הביתה וכדומה.

חמישה טיפים

  1. מתקשים למצוא אחר הרעיון המתאים? קחו דף ועט ותתחילו לזרוק עשרה רעיונות. אל תשברו באמצע, לקראת הסוף מגיעים הרעיונות הטובים ביותר. כמו כן, בסוף התהליך מומלץ לקפל את הדף ולהכניסו למעטפה, לצרף לצדו ברכה ולהעניק אותו כחלק מהמתנה.
  2. יש לכם ילדים? שתפו אותם ברכישת המתנה! ניתן שכל ילד יעניק מתנה קטנה וביחד תיווצר מתנה גדולה מלאה באהבה.
  3. היזכרו בפריט מיוחד שמזמן האישה שלכם דיברה עליו ותנסו להשיגו.
  4. האישה שלכם אוהבת שופינג? הציעו לה יום כיף משותף, בו תתלוו אליה לחיפוש אחר המתנה.
  5. תמיד תתחילו לפעול כחודש לפני היעד, לחץ בזמן אינו מסייע כאשר רוצים להפתיע.

תוספת חשובה

טיפ אחרון? לעולם אל תשכחו להוסיף ברכה (נא השקיעו יותר מעשר מילים), כי כמה מילים פשוטות ונעימות עשויות לעשות עבורכם את כל העבודה!

לכל הכתבות מכל הנושאים באתר

המגזין שלנו

איך מפתחים חנות שופיפיי?

אם אתם מחפשים לחצוב פינה משלכם בשוק הדיגיטלי, אתם במקום הנכון. מדריך זה הוא מפת דרכים אינטראקטיבית שנועדה לעזור לכם להתמודד עם הפרטים הקטנים של

לקריאה>>
נגישות